Forum Kraby, krabiki... Strona Główna Kraby, krabiki...
Krabownia.fora.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Foty waszych krolikow...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kraby, krabiki... Strona Główna -> Stolik barowy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mati
Krabiszon
Krabiszon


Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 13:41, 11 Wrz 2006    Temat postu: Foty waszych krolikow...

Mam krolika i chce wam go przedstawic oto Fredzi. Fredek jest naprawde ladny nauczony jest jak buszuje po lazience zalatwia sie w jeden kat Smile Kiedy wchodze to przylatuje i mnie lize a jak czuje ze chce go zabrac do klatki to ucieka i musze go gaaniac Smile Uwielbia jablka, salate marchewke i karme Smile Fajnie miecz takiego krolika jak go biore na dwor to czesem go dogonic niemoge... Laughing oto foty:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Fotki robiona jakies 3 miechy temu ale Fredek raczej sie niezmienil... Smile Jak wam sie podoba?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HaCzYk
Krabik
Krabik


Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:29, 12 Wrz 2006    Temat postu:

Też mam królika Razz
Dział chyba nie ten co potrzeba, admin przenieś Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dios
Krabik
Krabik


Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Śro 15:43, 13 Wrz 2006    Temat postu:

no przecież stolik barowy to dobre miejsce na takie coś

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mati
Krabiszon
Krabiszon


Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 19:44, 13 Wrz 2006    Temat postu:

i co podoba wam sie... ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HaCzYk
Krabik
Krabik


Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:22, 13 Wrz 2006    Temat postu:

Podoba, pewnie że podoba Razz
A nie lepiej byłoby to w "Fotki waszych ulubieńców" ? Razz
Ja się nie czepiam.. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Magda
Administrator
Administrator


Dołączył: 09 Lut 2006
Posty: 876
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 21:44, 13 Wrz 2006    Temat postu:

Fotki waszych ulubieńców są przeznaczone dla krabów. Z ogólnym zamysłem, że jest to forum o krabach, a one są naszymi ulubieńcami. Przeczytaj sobie co jest napisane pod tym właśnie działem. Myślę, że to rozwieje wszelkie wątpliwości.
Pozdr

Królik naprawdę fajny jest Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mati
Krabiszon
Krabiszon


Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 8:19, 14 Wrz 2006    Temat postu:

Oki Magda ale powinno byc dzial Dowolne tematy o wszytskiim wejdz na forum takie jak np samochody, pilka nozna i tam jest i tam piszesz co chesz....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Magda
Administrator
Administrator


Dołączył: 09 Lut 2006
Posty: 876
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 12:37, 14 Wrz 2006    Temat postu:

Stolik barowy jest właśnie takim miejscem, gdzie umieszcza się dowolne tematy. Zresztą moja odpowiedź była skierowana do Haczyka Very Happy on był ciekawy dlaczego tu a nie w tamtym dziale są umieszczone zdjęcia Twojego królika. Będzie kiedyś taka potrzeba to forum otrzyma dodatkowe działy. Na chwilę obecną ja takiej potrzeby nie widzę. Według mnie zdjęcia umieściłeś w odpowiednim dziale, więc zupełnie nie wiem o co Ci chodzi. Gdyby było coś nie tak przesunęłabym temat i poinformowałabym o tym osobę zainteresowaną.
Pozdrówki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Czw 17:46, 14 Wrz 2006    Temat postu:

poprostu mowilas do mnie sorry Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Haitauer
Administrator
Administrator


Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1061
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 20:25, 18 Paź 2006    Temat postu:

A co on takie uszy ma zwisłe? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kraby, krabiki... Strona Główna -> Stolik barowy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin