Forum Kraby, krabiki... Strona Główna Kraby, krabiki...
Krabownia.fora.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Oferta krabow rzekotka.com

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kraby, krabiki... Strona Główna -> Giełda
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rzekotka.com
Szkrab
Szkrab


Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 8:34, 31 Sie 2012    Temat postu: Oferta krabow rzekotka.com

Czesc.

Stany ze zwierzetami dosc czesto sie zmieniaja wiec prosimy was byscie pisali do nas, lub dzwonili. Na stronie rzekotka wkrotce dodamy oferte krabowa jednak dla was juz wystawiamy ja tutaj.

Mangrowy- 9.99zl
Teczowy- 25zl
Parasesarma 20zl
Red Devil - 20zl
Vampire -20zl
Pantera-20zl

Niekiedy w ofercie rowniez helloween, spider, skrzypki.

Posiadamy pokarmy dla krabow, robimy terraria, akwaria itd

Katowice
ul. Warszawska 56

TE KRABIKI PRZYLECIALY Z IMPORTEM KTOS SOBIE COS ZYCZY??
KRAB FIDDLER SAMICA
KRAB FIDDLER SAMIEC
KRAB MANGROWY
KRAB PANTHERA
KRAB Z BIAŁYMI SZCZYPCAMI -tak nazywa importer;p
KRAB RED DEVIL 3 cm
KRAB VAMPIRE 3 cm


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rzekotka.com dnia Pią 9:44, 14 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Koberise
Szkrab
Szkrab


Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:45, 25 Wrz 2012    Temat postu:

wampir i red devil od zaraz !! Kwadratowy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Koberise dnia Śro 6:38, 26 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rzekotka.com
Szkrab
Szkrab


Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:49, 16 Paź 2012    Temat postu:

Ktos chetny na pantery?? mangrowe??
lube MEGA NOWOSC- mini kraby??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dziki
Krabol
Krabol


Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:43, 16 Paź 2012    Temat postu:

hallo
A mini posiada jakąś łacińską nazwę?
Bo tak po nazwie polskiej handlowej to nawet nie wiadomo czego się spodziewać.
Proszę o nazwę właściwą i zdjęcie, będzie łatwiej podejmować decyzje przyszłym kupującym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rzekotka.com
Szkrab
Szkrab


Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 8:35, 17 Paź 2012    Temat postu:

sa to kraby LIMNOPILOS- malenkie kraby ktore swietnie sie sprawdzaja:) u nas prawie niedostepne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dziki
Krabol
Krabol


Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:10, 17 Paź 2012    Temat postu:

hallo

Limnopilos naiyanetri lub jak kto woli Thai Micro Crab

Z czystej ciekawości się zapytam w czym się świetnie sprawdzają? Very Happy

Brakuje jeszcze ceny Razz

Wszystko trzeba na siłę wyciągać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rzekotka.com
Szkrab
Szkrab


Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:09, 19 Paź 2012    Temat postu:

http://www.youtube.com/watch?v=brGMokCS6q4
juz od jutra u nas:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ShadoW
Krabol
Krabol


Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 169
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pią 14:08, 19 Paź 2012    Temat postu:

Mam małe pytanie jaki koszt przesyłki (jeśli wgl w grę wchodzi wysyłka) ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rzekotka.com
Szkrab
Szkrab


Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:25, 19 Paź 2012    Temat postu:

Shadow naprawde myslisz o wysylce do Rybnika?? nie lepiej podjechac??
Mozemy Ci to podeslac jakims pks ewentualnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ShadoW
Krabol
Krabol


Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 169
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pią 15:41, 19 Paź 2012    Temat postu:

Ok tylko pytałem Wink Tak na przyszłość

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rzekotka.com
Szkrab
Szkrab


Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 7:54, 20 Paź 2012    Temat postu:

shadow wyslac sie da, czy pks, czy pkp, ewentualnie kurierem, mozemy nawet dowiezc za zwrot paliwa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ShadoW
Krabol
Krabol


Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 169
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Sob 9:36, 20 Paź 2012    Temat postu:

WooW że tak powiem, jako sklep widzę że się staracie o dobro klienta. I to właśnie cenię w takich sprzedawcach/sklepach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rzekotka.com
Szkrab
Szkrab


Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:54, 02 Lis 2012    Temat postu:

dzisiaj poajwily sie kolejne mangrowce, olbrzymie teczowe

red devil

vampire


gigantyczne panthery i jedna nowosc o ktorej wspomnimy jutro:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adamkowa
Szkrab
Szkrab


Dołączył: 16 Wrz 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:41, 10 Lis 2012    Temat postu:

Z zaciekawieniem czekam na opis tej nowości Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
laciata
Krabik
Krabik


Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:09, 21 Kwi 2013    Temat postu:

Macie na stanie red devile albo vampiry?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kraby, krabiki... Strona Główna -> Giełda Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin